15 Σεπ 2017

ΤΡΥΦΕΡΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ


ΤΡΥΦΕΡΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πριν λίγα χρόνια, μια συννεφιασμένη μέρα, στη μέση του πουθενά... στη μέση της Μεσογείου, ήρθε στο μπαλκονάκι μου, στο κρουαζιερόπλοιο, ένα πουλάκι... δεν έχασα την ευκαιρία... άρπαξα τη μηχανή και το φωτογράφισα.
Ζήτησα από τον φίλο μου Mattheos Mattheou λίγη μουσική για το βιντεάκι και δεν μου χάλασε χατίρι...

Παραλλαγή στο ποίημα ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ, από τη συλλογή μου "Υδατα Υδάτων"


Ἀνοίγω τὴ φτερούγα μου σ᾽ Ἀνατολὴ καὶ Δύση
Ἀρώματα θαλασσινὰ τριγύρω νὰ σκορπίσει

Σοῦ δίνω ἁλάτινα φιλιὰ μὲ γεύση ἀπὸ μέλι
Μοῦ δίνεις χιόνινο νερὸ ποὺ πίνουν οἱ ἀγγέλοι

Ἀνοίγω τὴ φτερούγα μου σ᾽ Ἀνατολὴ καὶ Δύση 
Ροδόσταμο στὸν κόρφο σου τὸ σῶμα νὰ δροσίσει

Ἐκεῖ λυσσομανᾶ Βοριᾶς καὶ σειέται ὅλη ἡ πλάση
Στέκεται ὁ ἥλιος σκεφτικὸς ἡ μπόρα νὰ κοπάσει

Γλυκοχαράζει στὰ δεξιὰ καὶ στὰ ζερβὰ νυχτώνει
Λαγγεύω καὶ σπαγιάζουμαι μέχρι ποὺ ξημερώνει.