21 Φεβ 2013

ΤΟ ΝΕΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ


ΝΑ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ
Που μου χάρισε ένας φίλος, ή που διάλεξα


Ίσως, δεν χρειάζεται άλλη προκαταρκτική δήλωση, αφού ο ίδιος ο τίτλος καθορίζει και το περιεχόμενο του νέου μου ιστολογίου. Απλά θα παρουσιάζονται βιβλία -κυρίως λογοτεχνικά- που είχαν την καλοσύνη να μου στείλουν διάφοροι φίλοι, είτε για να μου γνωρίσουν τη δουλειά τους, είτε ως αντίδωρα για τα δικά μου βιβλία που τους έστειλα και, βιβλία που έχω επιλέξει και είχαν κάτι σημαντικό να μου πουν. Είμαι ευγνώμων που λαμβάνω αυτά τα ανεκτίμητα δώρα, που μεγαλώνουν τον κύκλο των φίλων. Δεν είμαι κριτικός, ούτε ιστορικός της λογοτεχνίας για να συγκρίνω, αξιολογήσω και τοποθετήσω αυτά τα βιβλία∙ πρόθεσή μου μοναδική είναι να πω ένα ευχαριστώ, έναν καλό λόγο∙ να μοιραστώ με τους φίλους επισκέπτες κάποιες σκέψεις ίσως γιατί, τελικά, πιστεύω πως «ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΚΟ ΒΙΒΛΙΟ».- 

ΕΔΩ