23 Ιουλ 2021

ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ


 

ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ

ΤΟΥ

 ΝΙΚΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ-ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΗΛ

Ο μέρες μου κα ο νύχτες μου εναι βάσταχτες δν ντέχω τ βουβό σου κλάμα πο πνίγεται στ βογγητό τῆς φουρτουνιασμένης θάλασσας μέσα μου καθς κούω τὰ σκυλι πο λυχτον κα σο ταράζουν τν πνο κι να πουλ φάντασμα φτεροκοπ κα βροντοφωνάζει πάντα τ διο πονεμένο μοτίβο πάνω π τὶς κκλησις πάνω π' τ χαλάσματα πάνω π τ σπασμένα τζάμια τ σάπια ξύλα τος πεσμένους σοβάδες τος σκουριασμένους σωλνες τος πεταμένους τσίγκους λίγο πι πάνω π τος ρουραίους λίγο πι κάτω π τν μαρο οραν λίγο πι πάνω π τ φίδια λίγο πι κάτω π τν κόλαση λίγο πι πάνω π τν μμο λίγο πι κάτω π' τ μαρο σκοτάδι κα σ ν ξαγρυπνς βουρκωμένη καθισμένη στ χρυσ μμουδιά σου κούγοντας τ κμα πο δν συχάζει ποτ σκάει στ πόδια σου κα θυμσαι τος ρκους πο δίναμε γι αώνια γάπη μόνο πο νας σκοτεινς μοχθηρς κα βάρβαρος Αγουστος τος σκόρπισε στος τέσσερεις νέμους κι φησε σένα μοναχ ν περιμένεις τ φς μις αγς ν ξημερώσει κι φησε μένα μοναχ ν περιμένω τ φς τς δικς σου αγς ν φωτίσει τ πρόσωπό μου μ γ θ συνεχίσω ν σο μιλάω σιγαν πως πάντα κα θ σ κετεύω ν μ περιμένεις γιατί κάποτε θ ρθει νοιξη κα θ' νθίσουν ο λεμονις κα τότε θ τρέξω κοντά σου ν σ παρασύρω σ' ναν τρελ χορ πο μόνο μες ξέρουμε ν χορεύουμε θ τραγουδ το τραγούδι τν κυμάτων σου θ ναπνέω τν νάσα τν νθν σου τ πράσινο τν φύλλων σου τ κόκκινο τν ρόδων σου τ χρυσ τς μμουδις σου τ λευκ το γιασεμιο σου κα τ' νομά σου πι ψιθυριστ θ προφέρω μ σ ζηλέψουν πάλι. Τ΄αυτιά μου εἶναι κλειστὰ στὸ κάλεσμα τοῦ σκύλου!

Νὰ μὲ περιμένεις ἀγαπημένη! Νὰ μὲ περιμένεις ἀγαπημένη! Νὰ μὲ περιμένεις ἀγαπημένη!