2 Ιαν 2017

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!


1977 …περπατούσα κοντά στην περιοχή του Αγίου Λαζάρου στη Λάρνακα… ήθελα να γνωρίσω την πόλη που θα με φιλοξενούσε προσωρινά μέχρι την επιστροφή! Χωρίς να το καταλάβω βρέθηκα να περιεργάζομαι τα εκθέματα ενός παλαιοπωλείου και να κουβεντιάζω φιλικά με τον ιδιοκτήτη του. Απαντούσα μηχανικά στις ερωτήσεις του, καθώς προσπαθούσε να προσδιορίσει τα ενδιαφέροντά μου. «Είμαι από την Αμμόχωστο… όχι, όχι δεν έχω δουλειά… θα διοριστώ στη …Δευτέρα Παρουσία… ζωγραφίζω λίγο…». Τα μάτια μου έλαμψαν, καθώς, σαρώνοντας τα αμέτρητα μικροαντικείμενα τριγύρω καρφώθηκαν σ΄ένα πανέμορφο βάζο! «Είναι Κερυνειώτικο» είπε ο γέρος, αναγνωρίζοντας το ενδιαφέρον μου, κι εγώ αστραπιαία το πήρα στα χέρια μου και διάβαζα στη βάση του: «Κεραμεύς»…
… Αυτό το υπέροχο βάζο διάλεξα για τις ευχές μου, φίλοι μου… κάπως καθυστερημένα, καθώς συνέρχομαι με αργό ρυθμό από μια βαριά ίωση…

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!